אור פיאלקוב - כך תשיגו תוצאות בקמפיין ממומן בלינקדאין

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את אור פיאלקוב ונלמד ממנו איך אפשר להשיג תוצאות טובות בקמפיין ממומן בלינקדאין?

[00:19] הכרות עם אור פיאלקוב, מייסד ומנכ״ל Fialkov Digital (פיאלקוב דיגיטל).
[00:27] הנושא עליו נדבר: איך אפשר להשיג תוצאות טובות בקמפיין ממומן בלינקדאין?

[00:48] פתיח: 
[00:48] ללינקדאין יש כמעט 600 מיליון יוזרים. מצד אחד יוצא לי לקרוא ולשמוע פודקאסטים שממליצים להפנות תקציבים לפלטפורמה הזאת, מצד שני יוצא לי לשוחח עם יזמים מנוסים עם כיסים עמוקים שהשקיעו המון כספים ומאמצים ולא הצליחו להניב תוצאות.
אור סיפר לי שהוא דווקא מצליח להניב תוצאות מעולות בקמפיינים בלינקדאין. אז תסביר לנו מה אנחנו צריכים לעשות כדי להצליח בלינקדאין?

[01:12] מי הם הקהלים שנמצאים בלינקדאין?
[01:12] בלינקדאין נמצא קהל במצב סוציו אקונומי גבוה מעולמות הייטק, מכירות, HR, הדיגיטל… כל מי שהוא בעצם מתעסק בעולם הטכנולוגיה נמצא בלינקדאין. בנוסף נמצא בלינקדאין גם גילי 20+ של אנשים שמתחילים להיכנס לשוק העבודה.

[01:44] איך נכון לטרגט את הקהל שלנו בלינקדאין?
[01:54] רימרקטינג על האתר - מי שכבר היה באתר אבל לא השאיר פרטים אז לפנות אליו דרך מודעות בלינקדאין זאת אופציה מצויינת.
[02:08] פילוח לפי תחומי עיניין ולוקאלייק - זאת אומרת למצוא אנשים שדומים לקהל המקורי שלנו.
[02:19] להעלות קהלים ללינקדאין. אפשר להעלות אימיילים או טלפונים של אנשים ואז לפנות אליהם עם מודעות בלינקדאין.
[02:41] הכלי הכי מרכזי בלינקדאין זה שאתה יכול לפנות לאנשים לפני התחום עבודה שלהם ולפי מה שהם עושים בפועל בעבודה.

[03:08] אילו סוגי מודעות קיימות ועל מה אתה ממליץ?
[03:11] מודעות לידים - לינקדאין הוסיפו בשנה האחרונה ואור מאוד ממליץ על הסוג הזה של המודעות. הלידים שמתקבלים במודעות לידים בלינקדאין איכותיות יותר מאשר המודעות לידים בפייסבוק.
[04:33] מודעות שמפנות יוזרים לעמוד הנחיתה או לאתר. אחת הבעיות של אור עם האפשרות הזאת זה המחיר, העלות לקליק מאוד יקרה וזה לא מצדיק את עצמו.
[05:08] Sponsored Inmail - באמצעות זה ניתן לשלוח לאנשים מודעה לתוך התיבה שלהם בלינקדאין, רוב האנשים לא מבינים שהיא ממומנת. ההמלצה שהאימייל יהיה קצר, קולע וממוקד ויכתב כפנייה אישית מהמוען.
[08:53] באנרים ומודעות טקסט בלינקדאין - אור פיאלקוב פחות ממליץ על סוג כזה של מודעות. 

[09:46] האם לינקדאין יקר יותר משאר הפלטפורמות?
[09:52] העלות לקליק בלינקדאין יקרה יותר משאר הפלטפורמות, אבל בהמון מקרים העלות לליד בלינקדאין שווה לעלות לליד בפייסבוק וגוגל והעלות לעסקה בלינקדאין יכולה להיות נמוכה יותר משאר הפלטפורמות.

[12:08] טיפ סיכום ליזמים שמקשיבים לנו.
[12:08] תלמדו ותתמקצעו ואל לתייג את לינקדאין כמערכת שפשוט לא תעבוד, ובנוסף המינימום שאור פיאלקוב ממליץ לשים בקמפיין ממומן בלינקדאין זה 1000$ ומינימום של 100$ ביום. 

[13:09] תודה רבה לאור פיאלקוב מייסד ומנכ״ל Fialkov Digital (פיאלקוב דיגיטל).

מחוץ לחדר העריכה. כמה קטעים שלא נכנסו לפודקאסט:


אני אשמח לקבל מכם פידבק:

  • על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?

  • איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?

  • נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.

רוצים לעבוד איתי?

sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088