כל הפרקים


יואב עמית, יזם, מנטור ומשקיע אנג'ל, נותן את השקפתו על נושא השיווק בסטארטאפים שרוצים לקבל השקעה מאנג׳ל. יואב מסביר שמבחינתו, השקעה זה משחק של ניהול סיכונים, כמספר אי הוודאויות שיש למיזם, כך הסיכון גדל והסיכוי שהוא ישקיע, קטן. שיווק מבחינתו הוא כלי שעוזר לו להפחית את רמת הסיכון. הכנסו והאזינו לפרק המלא.

קרא עוד

גבע תלם, מנהל הדיגיטל של Ripples נותן לנו 5 כללי מפתח שבזכותם הצליח לרתום את גינס, שהוא מותג בסדר גודל בינלאומי לעבוד עם Ripples, סטארטאפ קטן המייצר מדפסות מיוחדות, המדפיסות על גבי קצף של משקאות כמו בירה, קפה וקוקטיילים. הכנסו והאזינו לפרק המלא.

קרא עוד

גיל אפרתי, CMO ב- DreamCloud, מסביר שערוץ השיווק העיקרי היום הוא Omnichannel, גיל ממליץ לכל יזם להבין מה הן נקודות המגע הפוטנציאליות עם הצרכן ולהיות שם! הצטרפו אלינו ותלמדו איך גיל מנהל מערך שיווק רב-ערוצי ואיך גם אתם יכולים לעשות את זה.

קרא עוד

אלעד גולדנברג מייסד-שותף ב-Digital IL ומי שהקים את הפעילות העסקית של eBay בישראל מספר כמה חשוב לדייק את מה שאנחנו מוכרים ומסביר איך אפשר לגרום להעמקת מעורבות הקנייה של הצרכן וכך לנצח בתחרות על הארנק שלו. הצטרפו אלינו לפרק מעורר השראה!

קרא עוד

ללינקדאין יש כמעט 600 מיליון יוזרים, מי שיצליח לפצח את הפלטפורמה הזאת יגיע למאגר לקוחות עצום ואיכותי. היום, אור פיאלקוב סוקר את האפשרויות העיקריות ונותן לנו טיפים שמבוססים על ניסיון עשיר. אתם מוזמנים להיכנס ולהאזין לפרק המלא.

קרא עוד

שראל עומר מסביר לנו איך אפשר להבין מה חושבים על המותג שלנו ברחבי הרשת, אילו סיכונים קיימים למוניטין שלנו ואיך פייק ניוז בא לידי ביטוי גם בעולמות העסקים ואם הרבה עושים פייק ניוז, אולי גם לנו כדאי? הכנסו והאזינו לפרק המלא.

קרא עוד

יריב דרור, מייסד-שותף ומנכ״ל StoreYa משתף אותנו באתגרים שעומדים בפני כל יזם שמוכר מוצר במודל SaaS וגם מוסיף את התובנות שלו מניסיון עשיר של למעלה מ- 7 שנים. מומלץ!

קרא עוד

הסטארט-אפ שלך מתחיל לצמוח? אחת הדרכים היעילות להגדיל את הצוות באנשים איכותיים הוא להעסיק אותם ברימוט. בפרק הזה ים רגב, מייסד-שותף ומנכ״ל Zest, ישתף אותנו מי האנשים שלדעתו כדאי להעסיק, איך הוא מוציא לפועל משימות ומוודא שהן מתבצעות, וגם על היחסים האישיים והדרך להניע לפעולה עובדים ברימוט שנמצאים במדינה אחרת.

קרא עוד

גל רימון מסביר לנו האם מומלץ לשווק ללקוחות שקרובים אלינו גאוגרפית או להתמקד מהיום הראשון בשוק המטרה? מהן הפלטפורמות היעילות ביותר? למה תהליך המכירה היום הוא פאסיבי? מה הסיכון שאנחנו לא מודעים אליו במתן חסויות והעמדת דוכנים בכנסים ואיך זה שלינקדאין פשוט לא עובד?!?

קרא עוד

גל רימון ידבר על הקשר ההדוק בין אנשי השיווק למכירות ומה קורה כשהקשר הזה מתערר, למה תהליך מכירה מרחוק (Inside Sales) הוא יותר יעיל, איך לפקח ולשפר את אנשי המכירות ומה הנקודה בה צריך לצאת מהחדר ולפגוש את הלקוח פנים מול פנים.

קרא עוד

מוטי פאר נותן את התורה ליחסי ציבור ליזמים וסטארטאפיסטים. הוא מסביר איך להוסיף לסיפור שלנו את הטאצ׳ ההוליוודי ולגרום לעיתונאים להתעניין בו, מלמד איזה סוג של PR אפשר לעשות בעצמנו, איך יחסי ציבור חכמים יכולים לעזור לנו לגייס כסף, ועוד הרבה. כנסו והאזינו לפרק המלא!

קרא עוד

איריס שור שוברת את כל המוסכמות על ניתוח סטטיסטיקה באתר! היא אומרת בצורה חד משמעית שגוגל אנליטיקס תכנת אותנו לחשוב לא נכון. שיש דברים שאי אפשר למדוד אותם ואנחנו סתם מתעקשים עליהם ושאנשי שיווק מתעסקים בטפל ולא בעיקר. יזמים ואנשי שיווק, הפרק הזה בשבילכם!

קרא עוד