כל הפרקים


AB testing מאפשר לחברה לבצע בדיקת כדאיות לשינוי שהם רוצים לעשות במוצר, בקמפיין, במחירון, במודל העסקי ודברים נוספים. הבדיקה מתבצעת רק על חלק מסוים מהמשתמשים, מבלי לפגוע בפעילות השוטפת. מרגע שהמבחן הוכיח את עצמו מכילים את השינוי על כל הפעילות, ובמידה ולא הוכיח את עצמו חוזרים לשגרה ולמה שהיה לפני כן. * תפנקו את עצמכם הבוקר, ותגדילו את ההכנסה פר משתמש בכ-40% עם הטיפים שעומר פרצ׳יק מייסד-שותף ומנכ״ל Any.do נותן לנו.

קרא עוד

אתם מוזמנים להצטרף אלינו ל- 10 דקות בקצב מהיר וללמוד איך לבנות את הסיפור לסטארט-אפ שלכם, למה חשוב להתאים את סוג השיווק לסטטוס בו הסטארט-אפ נמצא מבחינת גיוס כספים, איך בונים תוכנית תקיפה, איך מוציאים אותה לפועל ועוד... אם אתם סמנכ״לי שיווק, או שאתם יזמים המחפשים לגייס סמנכ״ל שיווק אינהאוס או להשתמש בשירותים חיצוניים, הפרק הזה בשבילכם.

קרא עוד

היום, רן אברהמי, סמנכ״ל שיווק ב- AppsFlyer מסביר לנו האם התאוריות ושיטות השיווק שנוצרו במערב ונלמדות כיום בבתי הספר מספיקות כדי להצליח בשוק הסיני המסקרן והמנצנץ? האם קיים חשש שרשתות הסושיאל המקומיות יכבו את הקמפיינים בלי הודעה מוקדמת? ואיך מתמודדים עם התדמית שיש לחברות הפועלות בסין כשאתה מגיע לשווק את עצמך בשווקים אחרים כמו ארצות הברית?

קרא עוד

במידה מסוימת, קשה לחשוב על שיווק כתהליך אותנטי. עסקים בעבר היו מוכנים לעשות כל מה שנדרש כדי לבצע מכירה, אבל הגענו לעידן בו הצרכנים סולדים מפיצ׳ מכירה ומתעלמים מפרסומות. כדי שהצרכן יעשה את המאמץ וישקיע מהכסף ומהזמן שלו, הוא רוצה מערכת יחסים. ומערכת יחסים אפשר ליצור בכנות ובאותנטיות. היום, יונתן ישתף אותנו בסיפור האותנטי של ״מעפילים״: בחזון, בביצוע, באפקט של התוצאות העסקיות.

קרא עוד

הצטרפו אלינו לפרק מעורר השראה בו מאי שוחט, מייסדת-שותפה וסמנכ״לית מותג בשוקיט (Shookit), מסבירה לנו איך הם מייצרים תוכן חווייתי ויוצא דופן תוך הבנה עמוקה של אורח החיים, החשקים, והדברים שמניעים ומעוררים את הלקוחות שלהם.

קרא עוד

עדי עזריה מנכ״ל Workiz מספר לנו שהם בחרו להתמקד בשוק נישתי של מהגרי העבודה בארצות הברית, וכך להיות שחקן משמעותי בתחום. הצטרפו אלינו ויחד נלמד מה המאפיינים של הקהל הזה, ואילו שיטות פרסום גרמו להם לפרוץ ולהנות מצמיחה אורגנית שבה הצרכנים הפיצו מפה לאוזן את התכונות הטובות של המוצר והפנו אותו לאחרים.

קרא עוד

היום בפודקאסט ״עשר דקות על שיווק״ גיל הירש מייסד-שותף ב״פרודקט בוטקאמפ״ תוכנית הכשרה למנהיגי מוצר, מספר לנו על התפקיד ותפיסת העולם מאחורי הטייטל: פרודקט מנג'מנט. נלמד איך לבנות ביזנס קייס טוב, איך לגייס אנשי פרודקט מעולים, ואיך שיווק בא לידי ביטוי בעבודה היומיומית.

קרא עוד

שירות לקוחות טוב, הפך לבסיס להצלחה של חברות רבות. אבל לפתח מוצר מצויין ולדעת להעניק שירות לקוחות יוצא מן הכלל זה אתגר גדול. היום, מרים קדן, מפתחת-שותפה של גישת ״השפה״ תתן כללי מפתח שיאפשרו לנו לנהל משברים ולהבין מה הלקוח באמת צריך, ואיך אנחנו יכולים לשמוע את הצורך שלו גם כשהוא לא יודע להסביר אותו.

קרא עוד

יזהר שי, חבר כנסת ברשימת כחול-לבן, יזם היי-טק, משקיע הון סיכון ויזם חברתי. מספר על היכולות והטכניקות שהוא למד בשיווק בהייטק והוא יישם בחודשים האחרונים במערכת הבחירות הפוליטית, במטרה לשכנע את הקהל הישראלי שמפלגת כחול-לבן זה היעד הנכון לפתק שלהם! תקשיבו לשיחה המרתקת, ובעוד כמה ימים נגלה אם הם הצליחו במשימה.

קרא עוד

אם אנחנו לא חברה עם כיסים עמוקים, כנראה שיהיה מאתגר להתבלט מעל ענקיות טכנולוגיה בתערוכות וכנסים, ולכן אנחנו צריכים להיות מחושבים בכסף שאנחנו משקיעים, יצירתיים מבחינת העיצוב, חכמים ושנונים באופן בו אנחנו או העובדים שלנו מדברים עם הקהל הרלוונטי. היום ליאור מנור, אומן בידור המשתמש בקסמים ובטלפתיה כאמצעי להעברת מידע והטמעת מסרים, ילמד אותנו איך להתבלט ולכבוש את הקהל בתערוכות ובכנסים.

קרא עוד

ככל שהעולם יותר ויותר מתקדם טכנולוגית כך עולה הצורך של חברות טכנולוגיה בבדיקות אשר מוודאות את האיכות של הפיתוחים והפיצ'רים שלהם. טעויות בבדיקות האיכות יכולות לפגוע במאמצי השיווק, בכמות המשתמשים, ביוקרה ובשווי השוק של הסטארט-אפ שלנו. אז בפרק הזה אנחנו ננסה להבין מה התפקיד של בודקי התוכנה, איך אפשר לגייס אותם לעבוד אצלנו ואולי אפילו ננפץ כמה מיתוסים.

קרא עוד

הסיפור הוא די מגניב, יצחק גרבוז וצוות הקריאייטיב שלו מלמדים עריכת וידאו תלמיד אחד, מוח מלאכותי. המוח והעורך המלאכותי מפיקים סרטונים לכ-120 מיליון משתמשים. מי שרוצה יכול לבקש שינויים, שאותם מבצע העורך המלאכותי, במקביל המוח המתוחכם לומד ומשתפר מהבקשות האלה, כך שבפעם הבאה יוכל להפיק סרטונים ברמה גבוהה יותר. ממש כמו עורך אנושי בחדר עריכה שלומד מכל לקוח ומכל הערה. היום, יצחק ישתף אותנו בתובנות ליצירת וידאו המבוססות על 120 מיליון משתמשים.

קרא עוד