גל רימון - חלק א׳ - שיווק לאנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארטאפ


היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את גל רימון, מייסד ומנכ״ל Gameffective, ונדבר איתו על שיווק לאנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארט-אפ.

[00:18] הכרות עם גל רימון, מייסד ומנכ״ל Gameffective, פלטפורמה לשיפור ביצועים והנעת עובדים באמצעות למידה ומישחוק בעיקר בתחום המכירות והשירות.
[00:31] הנושא עליו נדבר: הדרך הנכונה לשווק את המוצר או השירות ללקוחות אנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארט-אפ.
[01:02] קצת מספרים על עולמות האנטרפרייז - כמה עסקים בארצות הברית מוגדרים אנטרפרייז, גובה עסקה, משך זמן המכירה, הגורם בארגון שחותם על העסקה.
[01:33] מה יהיו המאפיינים של הלקוח הראשון שננסה לגייס?
[01:50] האם מומלץ לשווק ללקוחות שקרובים אלייך גאוגרפית, למשל בישראל, או להתמקד מדיי וואן בשוק המטרה?
[02:20] נעבור על כמה שיטות שיווק ותאמר לי מה עובד בפנייה לאנטרפרייז:

[02:25] שיווק באמצעות תוכן Content Marketing.
[02:31] איך מייצרים תוכן בעל ערך?
[03:04] מה היא כותרת טובה לתוכן שאנחנו מייצרים?
[03:36] באילו פלטפורות כדאי לפרסם את התוכן שייצרנו.
[03:44] עבודה עם מובילי דעה בורטיקל שלנו.

[04:36] קמפיין PPC בגוגל אדס
[04:40] יתרון ראשון מיידיות - שמים רגל על הגז ומקבלים תוצאות. אם התוצאה לא תואמת את הציפיות מורידים רגל מהגז.
[05:01] יתרון שני - היכולת לעשות ניסויים כל הזמן.
[05:18] טיפים לבחירת מילות מפתח נכונות בעולמות האנטרפרייז.

[06:21] קמפיין פייסבוק
[06:26] האם יצא לכם להריץ קמפיין בפייסבוק? מה היו התוצאות?ֿ

[06:45] קמפיין בלינקדאין
[06:56] האם קמפיין בלינקדאין אפקטיבי בעולמות האנטרפרייז?

[07:34] וובינר ללקוחות אנטרפרייז
[07:36] האם יצא לכם לעשות וובינר? האם זה כלי אפקטיבי לשיווק ללקוחות אנטרפרייז?
[08:42] כיצד מביאים קהל יעד רלוונטי לוובינר? האם נכון לרכוש רשומות? כיצד עושים שיתופי פעולה?
[09:22] איך ממשיכים את השיח עם הלקוח לאחר הוובינר?

[10:09] אימייל מרקטינג וקניית רשומות
[10:12] לא מאמינים ב-Mass Email, לא קונים רשימות ולא מפציצים, העידן הזה כמעט והסתיים.
[10:41] Outbound Marketing הוא בעייתי. אם אני אשלח אימייל ללקוח או אתקשר ואשאל אם הוא רוצה ללמוד על המוצר שלנו, התשובה תהיה לא.

[12:00] מתן חסויות והעמדת דוכנים בכנסים
[12:15] מה היא איכות הלידים שנאספים בכנסים?
[12:33] מה היא העלות המינימאלית בשיווק בכנסים?
[13:24] באיזה שלב של הסטארטאפ כדאי להגיע לכנסים? לכמה כנסים כדאי ללכת בשנה?

[14:02] תודה רבה לגל רימון, מייסד ומנכ״ל Gameffective.
[14:04] אתם מוזמנים לכתוב מה דעתכם על הפרק, מהם הקשיים והתובנות שלכם משיווק לאנטרפרייז?

מחוץ לחדר העריכה. כמה קטעים שלא נכנסו לפודקאסט:

אני אשמח לקבל מכם פידבק:

  • על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?

  • איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?

  • נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.

רוצים לעבוד איתי?

sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088