גל רימון - חלק ב׳ - מכירות לאנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארטאפ

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את גל רימון, מייסד ומנכ״ל Gameffective ונדבר איתו על מכירות לאנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארט-אפ.

[00:22] הכרות עם גל רימון, מייסד ומנכ״ל Gameffective, פלטפורמה לשיפור ביצועים והנעת עובדים באמצעות למידה ומישחוק בעיקר בתחום המכירות והשירות.
[00:29] בפרק הזה נדבר על: מכירות ללקוחות אנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארטאפ
[00:32] בוא נעשה את החיבור בין שני הפרקים בכך שתשתף אותנו איך נוצר הקשר שלך עם הלקוח הראשון, גם מבחינת השיווק ומבחינת המכירה.
[02:17] בעולמות האנטרפרייז, למי אני בדיוק מוכרת? למשל כשאני מוכרת למייקרוסופט. למי אני מוכרת בתוך מייקרוסופט?
[02:49] בפרק הקודם שיתפת שהפכתם להיות קורבנות של ״ההצלחה״ בכל הנוגע למכירה של לידים שנאספו בכנסים. בעצם אספתם הרבה לידים אבל בשלב סגירת העסקאות ראיתם בעיה. תוכל להרחיב על הנושא?
[06:18] אז מה המסר? איך יזם וסטארטאפיסט אמור לבחון את פאנל המכירה בצורה נכונה?
[06:51] איך עושים בקרה אחרי אנשי המכירות והפיצ׳ים שלהם?
[08:42] יש חשיבות לתהליכי מכירה מובנים בעבודה מול שותפים אסטרטגיים?
[09:17] מה המאפיינים של אנשי המכירות הראשונים שנעסיק בעבור הסטארטאפ שלנו?
[10:13] טיפ סיכום שלך ליזמים ולסטארטאפיסטים שמקשיבים שלנו.
[11:20] במשפט אחד, מה הנקודה שבה צריך לצאת מהחדר ולהיפגש עם הלקוח ואולי אפילו לפתוח סניף בארצות הברית?
[11:58] אנחנו סיימנו שני פרקים שמדברים על הדרכים לגייס ולמכור ללקוחות אנטרפרייז בשלבים הראשונים של הסטארטאפ.
[12:05] תודה רבה לגל רימון, מייסד ומנכ״ל Gameffective.
[12:09] אני פונה למאזינים שלנו ואני באמת מבקשת לשמוע מה דעתכם על הפרקים האלו. כמה ערך וידע מקצועי הצלחתם לקבל בכל פרק. גם אם יש לכם ביקורת שלילית תתנו לי אותה. גם מהמילים האלה אני לומדת ומצליחה להשתפר.

מחוץ לחדר העריכה. כמה קטעים שלא נכנסו לפודקאסט:

אני אשמח לקבל מכם פידבק:

  • על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?

  • איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?

  • נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.

רוצים לעבוד איתי?

sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088