נועם אלוש - טיפים (שעוד היום) יגדילו בעשרות אחוזים את רווחיות העסק


היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את נועם אלוש, מייסד SITE123, ונקבל ממנו שישה טיפים שיגדילו לכם את ריווחיות העסק בעשרות אחוזים. טיפ מספר 3 ידהים אתכם.


[00:14] הכרות עם היזם: נועם אלוש, מייסד SITE123.
[00:22] הנושא עליו נדבר היום הוא שישה טיפים שיגדילו את המחזור החודשי.
[00:54] טיפ מספר אחד - תמחור נכון.
[00:59] לא לתת מחיר נמוך מידי למוצר ביחס למה שהוא שווה באמת.
[01:25] לוודא שאתה מעביר לקוחות מחבילה חודשית לחבילה שנתית ומעבר לזה.
[02:34] להעביר לקוחות מחבילות קטנות לחבילות גדולות יותר.
[03:41] טיפ מספר שתיים - הקטנה של כמות הלקוחות שלא מחדשים את המנוי.
[04:27] רימרקטינג בעבור לקוחות ששילמו.
[05:10] לדבר עם הלקוח בזמן שהוא עובד איתך.
[05:43] לשלוח אימיילים ללקוח ולשאול שאלות ממוקדות או שאלות עקיפות.
[05:58] טיפ מספר שלוש - עדכון כרטיסי אשראי.
[06:01] לקוחות לא מחדשים כי האשראי פג תוקף. חברת הסליקה יכולה לעקוף את זה.
[06:59] שליחת מיילים ללקוח אם הכרטיס אשראי לא מעודכן, אפילו חצי שנה לפני מועד החידוש.
[07:28] טיפ מספר רביע - לתכנן שירות לקוחות טוב.
[07:53] לתת שירות טוב שיגרום ללקוח להיות מרוצה, לאחר שהלקוח מרוצה להגדיל מולו את המכירה.
[08:57] טיפ מספר חמש - בניית ברנד
[09:25] היום יש כלים שיכולים לעזור לכם ליצור אוירה של ברנד.
[10:11] טיפ מספר שש - המוצר חייב להיות טוב.
[10:31] מוצר שבנוי נכון וגורם ללקוחות להיות מרוצים ונותן להם ערך.
[10:37] מוצר שמועדד את הלקוח לרכישה.
[10:47] תודה רבה לנועם אלוש, אנחנו סיימנו להיום.
[10:50] אתם מוזמנים לכתוב מה דעתכם על הפרק, אם אתם מכירים את הטיפים שנועם נתן ואם יצא לכם ליישם אותם.


מחוץ לחדר העריכה. כמה קטעים שלא נכנסו לפודקאסט:

אני אשמח לקבל מכם פידבק:

  • על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט? תכתבו בתגובות למטה.

  • איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע? תכתבו בתגובות ואני אצור איתם קשר.

  • נהנתם מהפרק? אם כן, אני אשמח שתדרגו אותו ותכתבו ביקורת קצרה.

רוצים לעבוד איתי?

sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088