שראל עומר - הדרך להבין מה חושבים על המותג שלנו ברשת?

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את שראל עומר, מייסד-שותף ומנכ״ל Communit360, ונבין ממנו מהי הדרך להבין מה חושבים על המותג שלנו ברשת?

[00:19] הכרות עם שראל עומר, מייסד-שותף ומנכ״ל Communit360
[00:48] הנושא עליו נדבר: הדרך להבין מה חושבים על המותג שלנו ברשת?

[01:34] איך אפשר לאתר שיחות על הסטארטאפ שלי (או על המתחרים שלי) בכל אחת מהרשתות?
[02:09] פייסבוק - כיום הרשת היא סגורה, היכולת לזהות נרטיב בזמן אמת ולפעול לפיו קטנה יותר ויותר ובד"כ יודעים דברים בדיעבד או בדילי מסוים. הסוד הוא להיות בכל הקבוצות הפתוחות והסגורות וכל הזמן שיהיו "מאזינים".
[02:53] אינסטגרם - רשת יותר פתוחה מפייסבוק, החיפוש מבתצע רק לפי האשטאג ולא לפי השם של הברנד. קשה כיום להסיק תובנות כי עדיין יש הרבה תמונות וצריך לפענח את המשמעות שלהם. חיפוש יומי יעזור אך זה לא יהיה real time.
[03:17] טוויטר - הזירה! הכל פתוח כולם מדברים וזה בד"כ תמיד מיקרוקוסמוס המייצג נכונה את הנרטיב בשוק, נכון שזו רשת יותר קטנה, אך אם יש בעיה או הזדמנות היא תופיע שם בזמן אמת.
[00:19] יוטיוב - הנרטיבים והסרטים שיצופו שם צפים גם בטוויטר ובפייסבוק.

[04:44] איך אפשר למצוא ברשתות החברתיות ״שגרירים״ לסטארטאפ שלי? ואיך אני יכולה לגרום להם לקדם אותי?
הכוח האמיתי להניע אנגייג׳מנט, להביא לקוחות ולהבין בעיות זה דרך אנשים שיש להם פאשן למוצר או לשירות שלך ויש להם בסיס עוקבים יציב של כ- 10,000-20,000 אנשים. 

[06:13] מה הדרך הנכונה להתמודד עם מישהו שמדבר בצורה שלילית על המוצר שלי?
צריך הבנה אסטרטגית של מה המשבר שקיים ולאור ההבנה הזאת להחליט איך להתמודד עם המשבר. לרוב מומלץ ליצור קשר עם האנשים שמניעים את השיח השלילי כי בדרך כלל יש בעיה אמיתית שהם רוצים שיפתרו להם.

[07:49] Fake News זה משהו שקיים במערכות בחירות וכנראה גם בעולם העסקים. איך ברנדים משתמשים בזה לקידום שלהם? אם הרבה עושים בזה שימוש, אז מה הטיפים שלך לשימוש נכון וחכם ב- Fake News לטובת הברנד שלי? 
לרוב, יש בסיס אמיתי ב״פייק ניוז״ ולכן שראל מציע לסטארטאפים קטנים בתחילת דרכם שהולכים להתמודד מול ברנדים גדולים לעשות כל בזמן ניתוחים ולהבין מה אומרים על הברנדים הגדולים, מה הבעיות שלהם, איפה האתגרים שלהם ולנסות להוציא מזה הזדמנויות למותג שלהם. 

[10:50] ההבנה ששליטה על נרטיב יכולה להשפיע היא החשובה!
בעולם הברנדים, פוליטיקה ומה שביניהם, מי ששולט בנרטיב שולט בעולם, להבין את הנרטיבים הזדמנויות וסיכונים של המתחרים ולנצל אותם לטובתכם.

[11:16] אנחנו סיימנו, תודה רבה לשראל עומר, מייסד-שותף ומנכ״ל Communit360.

מחוץ לחדר העריכה. כמה קטעים שלא נכנסו לפודקאסט:

אני אשמח לקבל מכם פידבק:

  • על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?

  • איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?

  • נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.

רוצים לעבוד איתי?

sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088