פרק 2/3 בסדרה העוסקת בשיווק באינסטגרם. ** גאי ראק, מי שמנהל את כל התעשיות הגדולות בפייסבוק ישראל, יסביר לנו איך גם סטארטאפים וחברות טכנולוגיה משתמשות במשפיענים באינסטגרם, לקידום המוצרים ויצירת אהדה, ויסקור פיצ׳רים שכדאי שנכיר. זה פרק מיוחד, כי גאי יתן לי סקופ (!) על מערכת חדשה שפייסבוק משיקה ממש בימים אלה, מערכת שעוזרת לסטארטאפים וחברות למצוא את המשפיענים המתאימים ביותר. אל תפספסו.

קרא עוד  

פרק 1/3 בסדרה העוסקת בשיווק באינסטגרם. ** אודי אביטל, מנהל הקריאייטיב של Facebook ישראל יעזור לנו להבין איך הסטארט-אפ שלנו יכול לנצל את הפלטפורמה של Instagram בצורה מקסימלית, תוך יצירת קריאייטיב מנצח שיוביל למעורבות גבוהה של הקהל ולהשגת המטרות העסקיות שלנו. לאורך הפרק אודי ישתף אותנו בקמפיינים של הסטארטאפים המובילים בישראל, בין היתר נדבר על: למונייד (Lemonade), דרים קלאוד (DreamCloud), מונדיי (Monday) ועוד...

קרא עוד  

אינטל היא חברה ענקית ששווה מאות מליארדי דולרים. כולם מכירים אותם. על כל מחשב נייד ונייח יש מדבקה "INTEL INSIDE". אבל, יש הטוענים שבמקביל להשגים הגדולים הם פספסו תחומי ענק בשוק המובייל, ובנוסף פספסו את תחום הבינה המלאכותית. אם יהיה פספוס נוסף, יש סיכוי שישארו מחוץ למשחק ויהפכו ללא רלוונטים. וכדי שזה לא יקרה, אינטל מתכוונת להשתמש בכלי הנשק הכי עכשווי - סטארטאפים.

קרא עוד  

אחת השיטות להביא את הסטארטאפ שלנו לצמיחה מהירה היא להכניס ידע חדש על-ידי העסקת ״טאלנטים״, אלה אנשים שמגיעים עם ניסיון עשיר ומגוון בתחומם, לפעמים הם יותר חכמים ומנוסים מאיתנו ולפעמים ירוויחו שכר גבוה יותר. לשירה יש רקורד של כ- 15 שנים בניהול אנשי שיווק בכירים, בארץ ובעולם. אז ביקשתי ממנה לרכז לנו כמה תובנות שיאפשרו לנו להבין איך לעשות את זה נכון בשביל שבסופו של יום הטאלנט שהבאנו ימצה את כל הפוטנציאל שלו ויגרום לנו כמנהלים ולסטאראפ שלנו לצמוח.

קרא עוד  

זה לא סוד שהרגולציה הרבה שיש על מוסדות ציבוריים מקשה מאוד על סטארטאפים לחדור פנימה. אך מרגע שסטארטאפים רוצים להיכנס למגרש של השחקנים הגדולים הם צריכים ללמוד לשחק קצת אחרת. אז בפרק הזה גיא יתן לנו כללי מפתח שיאפשרו לנו לפרוץ את הרגולציה ולהתחיל לעבוד עם הגופים הגדולים ביותר

קרא עוד  

היום רואי כהן מנהל בכיר ב- VidMob פלטפורמה לניתוח ויצירת וידאו, ינסה להסביר לנו מה הפיפס הקטן מתוך אלפי פריימים שכל אחד מכיל עשרות אלמנטים קריאטיבים שגורם לוידאו לעבוד או לא לעבוד. אחרי שתאזינו לפרק הזה יש סיכוי טוב שתצליחו לשפר את ה-ROI ואולי לנפץ את תקרת הגדילה של הסטארט-אפ שלכם.

קרא עוד  

שחר אורן, סמנכ״לית שיווק ב-EX.CO (לשעבר PlayBuzz), משתפת אותנו בתהליך המיתוג מחדש של החברה, נדבר על בחירת שם חדש, עיצוב לוגו ואתר, והעברת המסר ללקוחות ולעובדי החברה. ״שיתפנו את עובדי החברה בתהליך המיתוג החדש כבר בתחילת השנה, דרך כל השלבים, כי היה לנו חשוב לשמוע את הפידבקים שלהם ולחוות יחד את התהליך״

קרא עוד  

כיזמים אתם בטח חושבים עכשיו על ארצות הברית, אבל אולי אלעד ברינדט שביט סמנכ״ל לקוחות ב- Facebook, יצליח לפתוח לכם את הראש לכיוונים נוספים כשיקח אתכם למסע למציאת הפרודקט מרקט פיט ויעזור לכם להביא את הסטארטאפ לצמיחה כמעט אינסופית דרך כמה ערוצים נפרדים, החל מהתרחבות גיאוגרפית וממשיך בקהלים, מוצרים, תמחור נכון ויצירת מולטי ברנד.

קרא עוד  

AB testing מאפשר לחברה לבצע בדיקת כדאיות לשינוי שהם רוצים לעשות במוצר, בקמפיין, במחירון, במודל העסקי ודברים נוספים. הבדיקה מתבצעת רק על חלק מסוים מהמשתמשים, מבלי לפגוע בפעילות השוטפת. מרגע שהמבחן הוכיח את עצמו מכילים את השינוי על כל הפעילות, ובמידה ולא הוכיח את עצמו חוזרים לשגרה ולמה שהיה לפני כן. * תפנקו את עצמכם הבוקר, ותגדילו את ההכנסה פר משתמש בכ-40% עם הטיפים שעומר פרצ׳יק מייסד-שותף ומנכ״ל Any.do נותן לנו.

קרא עוד  

אתם מוזמנים להצטרף אלינו ל- 10 דקות בקצב מהיר וללמוד איך לבנות את הסיפור לסטארט-אפ שלכם, למה חשוב להתאים את סוג השיווק לסטטוס בו הסטארט-אפ נמצא מבחינת גיוס כספים, איך בונים תוכנית תקיפה, איך מוציאים אותה לפועל ועוד... אם אתם סמנכ״לי שיווק, או שאתם יזמים המחפשים לגייס סמנכ״ל שיווק אינהאוס או להשתמש בשירותים חיצוניים, הפרק הזה בשבילכם.

קרא עוד  

היום, רן אברהמי, סמנכ״ל שיווק ב- AppsFlyer מסביר לנו האם התאוריות ושיטות השיווק שנוצרו במערב ונלמדות כיום בבתי הספר מספיקות כדי להצליח בשוק הסיני המסקרן והמנצנץ? האם קיים חשש שרשתות הסושיאל המקומיות יכבו את הקמפיינים בלי הודעה מוקדמת? ואיך מתמודדים עם התדמית שיש לחברות הפועלות בסין כשאתה מגיע לשווק את עצמך בשווקים אחרים כמו ארצות הברית?

קרא עוד  

במידה מסוימת, קשה לחשוב על שיווק כתהליך אותנטי. עסקים בעבר היו מוכנים לעשות כל מה שנדרש כדי לבצע מכירה, אבל הגענו לעידן בו הצרכנים סולדים מפיצ׳ מכירה ומתעלמים מפרסומות. כדי שהצרכן יעשה את המאמץ וישקיע מהכסף ומהזמן שלו, הוא רוצה מערכת יחסים. ומערכת יחסים אפשר ליצור בכנות ובאותנטיות. היום, יונתן ישתף אותנו בסיפור האותנטי של ״מעפילים״: בחזון, בביצוע, באפקט של התוצאות העסקיות.

קרא עוד