מאיר אורבך, עורך מדור ההייטק של ״כלכליסט״ העיתון הכלכלי נפוץ ביותר בישראל, עוזר לנו להבין מה מניע את העיתונאים ואיך אפשר לגרום להם לסקר את הסטארט-אפ שלנו. למשל: איך עיתונאים נמדדים מול המערכת על איכות הכתבה שהם יוצרים? איך הוא בוחר את מי לסקר ומה תנאי הסף הנדרשים? ומי הם מקורות המידע העסיסיים והנדיבים ביותר? הכנסו והאזינו לפרק המלא.

קרא עוד  

גיוס המונים נכנס לתודעה בשנים האחרונות כאפשרות אלטרנטיבית לחברות צעירות להשיג את המימון הראשוני שלהן ולבדוק את השוק לפני ייצור המוצר. אבל, זה לא מספיק לעלות עם קמפיין, צריך לתכנן מראש איך לגייס מקסימום כסף במינימום זמן. כי אם לא עליתם על הגל ב-48 שעות הראשונות, יש סיכוי גבוה שהקמפיין יהיה כישלון. היום נמרוד בק ילמד אותנו איך אפשר לגייס מעל ל-1M$ בפלטפורמות גיוס המונים כמו קיקסטארטר ואינדיגוגו.

קרא עוד  

האופן בו אנו מציגים את עצמנו או את הסיפור שלנו זה שריר של יצירתיות שצריך לאמן בכלמיני סיטואציות, ולא לתת לו להתנוון מחוסר פעילות. אז, כדי לעזור לנו לחזק את השריר היצירתי הזה, מילה פינקלשטיין מומחית לסטוריטלינג ולפרזנטציה, יצרה בשבילנו מדריך שמסביר לנו מה הן היסודות של מבנה נכון של סיפור המותג עם הרבה דוגמאות מעניינות. פרק חובה לכל יזם ואיש שיווק!

קרא עוד  

בינה מלאכותית מנתחת מיליוני שיחות ומזהה דפוסים מנצחים. אם מסתכלים על 100 שיחות, בממוצע כ-80 מהן אינן מסתיימות במכירה, זה נתון מטורף. אבל מה שיותר מטורף הוא שאף אחד לא יודע להסביר למה ה-80 שנכשלו נכשלו ואילו ה-20 שהצליחו הצליחו. בינה מלאכותית יכולה לנתח מיליוני שיחות ובפעם הראשונה לפתוח לנו צוהר שמסביר מדוע שיחות מסוימות מצליחות ואילו אחרות נכשלות.

קרא עוד  

יונתן אטיאס, מייסד-שותף ומנכ״ל Sayollo מספר לנו מאיזה צורך הגיע הפורמט של מודעת וידאו באורך 6 שניות, מי החברה הראשונה שיצאה עם הפורמט (יוטיוב, סנאפצ׳אט או פייסבוק?) ואיך אפשר ליצור מודעת 6 שניות אפקטיבית שקוראת לפעולה.

קרא עוד  

יונתן לויט ואלון גמזו החליטו להקים חברה שעוזרת לצרכנים לקבל החלטות רכישה באינטרנט בעזרת AI, מהר מאוד הם עלו על הגל, זה אומר שבתוך 12 חודשים הגיעו לכ- מיליון משתמשים חודשיים, והיום, אחרי 5 שנות פעילות יש להם כ- 40 מיליון משתמשים בחודש. בפרק הזה נקבל מיונתן את כללי המפתח שעזרו להם להגיע להיקף כזה של פעילות בלי לגייס שקל אחד.

קרא עוד  

אורי אליאבייב, יועץ ומרצה על AI, מספר לנו שבינה מלאכותית יכולה לעזור לנו באלמנטים שונים בעולמות השיווק, החל מפיתוח מערכות שיודעות ליצור פרופילים יותר מדויקים של כל לקוח ועד למערכות המלצות מתקדמות כמו יוטיוב, טאבולה ועוד. הצטרפו אלינו ויחד נלמד איך כבר מחר בבוקר, כל אחד ואחת מכם יכול ליצור מודלים מתקדמים ולעבוד עם כלים ו-API מבוססי בינה מלאכותית ללא ידע בקוד.

קרא עוד  

עינת גז מייסדת-שותפה ומנכ״לית Papaya Global פלטפורמת ניהול כוח אדם גלובלית, מלמדת אותנו איך אפשר להפוך מוצר ״משעמם״ למעניין וסקסי. אסטרטגיית השיווק של עינת, הפכה את המוצר שלה לפופולארי והכרחי בעבור חברות גלובליות, וכיום יש לה פעילות ב-100 מדינות שונות, מעל ל-70 עובדים, והיא קטפה את המקום ה-1 בתחרות הסטארט-אפים של ועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט".

קרא עוד  

היום, יאן (יאנקו) קוטליארסקי, מלמד אותנו על הפרקטיקה של אסטרטגית שיווק לסטארטאפים. יאן מספר שאחת הבעיות העיקריות שמתמודדים איתה עסקים, בכל גודל, זו בנייה והוצאה לפועל של אסטרטגיית שיווק. למה זו בעיה? כי העולם זנח לחלוטין את הפרקטיקה של בניית אסטרטגיה (וכל מה שכלול בתוך זה, כולל לעתים קבלת החלטות כואבות) ועבר לפעול בצורה טקטית קצרת-טווח.

קרא עוד  

יואב עמית, יזם, מנטור ומשקיע אנג'ל, נותן את השקפתו על נושא השיווק בסטארטאפים שרוצים לקבל השקעה מאנג׳ל. יואב מסביר שמבחינתו, השקעה זה משחק של ניהול סיכונים, כמספר אי הוודאויות שיש למיזם, כך הסיכון גדל והסיכוי שהוא ישקיע, קטן. שיווק מבחינתו הוא כלי שעוזר לו להפחית את רמת הסיכון. הכנסו והאזינו לפרק המלא.

קרא עוד  

גבע תלם, מנהל הדיגיטל של Ripples נותן לנו 5 כללי מפתח שבזכותם הצליח לרתום את גינס, שהוא מותג בסדר גודל בינלאומי לעבוד עם Ripples, סטארטאפ קטן המייצר מדפסות מיוחדות, המדפיסות על גבי קצף של משקאות כמו בירה, קפה וקוקטיילים. הכנסו והאזינו לפרק המלא.

קרא עוד  

גיל אפרתי, CMO ב- DreamCloud, מסביר שערוץ השיווק העיקרי היום הוא Omnichannel, גיל ממליץ לכל יזם להבין מה הן נקודות המגע הפוטנציאליות עם הצרכן ולהיות שם! הצטרפו אלינו ותלמדו איך גיל מנהל מערך שיווק רב-ערוצי ואיך גם אתם יכולים לעשות את זה.

קרא עוד